Настава почиње 01.09.2022, у 7:20, интонирањем химне Републике Србије на часу одељењског старешине. У првој смени наставу имају ученици првог и другог разреда, а у другој смени ученици трећег и четвртог разреда. Друга смена почиње у 13:20, интонирањем химне Републике Србије, на часу одељењског старешине.
У складу са одлукама Министарства просвете, Школа ради по I моделу (часови трају 45 минута, сви ученици су на настави).
Ученици и родитељи/старатељи ће сваког петка, преко доступних канала комуникације, бити обавештени о моделу реализације наставе за наредну недељу.
МОДЕЛИ НАСТАВЕ
I модел наставе (непосредна настава) организована је тако да у прву смену у септембру крећу први и други разред, а у другу трећи и четврти разред. Часови трају 45 минута и реализују се тако да ученици не мењају учионице (сем изузетно), а настава физичког васпитања се реализује на спортским теренима све док временски услови то дозвољавају. Промена смена врши се месечно.
II модел наставе (комбинована настава) биће организована тако да су у истом режиму рада ученици првог и другог, односно трећег и четвртог разреда. Смене непосредна настава/настава на даљину вршиће се на сваке 2 недеље. У периодима непосредне наставе у једној смени су само ученици једног разреда. Часови трају 45 минута, и реализују се према распореду и непосредно и на даљину.
Реализација практичне наставе се реализује ван Школе, у сарадњи са послодавцима, уз поштовање мера о епидемиолошкој безбедности, ако је то могуће. За све ученике који нису распоређени код социјалних партнера, практична настава се реализује у Школи, уз максимално поштовање препоручених мера.
За ученике којима нису на располагању електронски видови комуникације обезбеђиваће се наставни материјали у папирној форми и писана повратна информација наставника.
Све активности ученика, без обзира на модел по коме се настава реализује, вреднују се формативно и бележе у дневник. Сумативно вредновање обавља се на основу формативног вредновања, а када наставник процени да је то оправдано (контролни и писмени задаци, тестови, усмено испитивање, практични рад) реализују се и преко одабране ИТ платформе. Праћење и вредновање напретка и постигнућа ученика обављаће се континуирано, а сви подаци биће видљиви ученицима и родитељима кроз електронски дневник. Оваквим начином рада обухваћени су, без изузетка, сви наставни предмети.
Одељењске старешине, све време, пружају подршку преко вајбер платформе и ученицима и њиховим родитељима.
Допунска и додатна настава се реализују преко гугл учионице, ако из оправданих разлога није могуће да буду реализоване непосредно.
Васпитачи прате постигнућа и напредак ученика и пружају подршку ученицима којима је она потребна.
Индивидуални образовни планови прилагођавају се усвојеном моделу наставе.
Директор и педагог су придружени у свим гугл учионицама и планиран је педагошко-инструктивни рад и за овај облик наставе.
Реализацију наставе и наставних садржаја, кроз електронски дневник, прате одељењске старешине, координатори дневника, директор и педагог.
У току реализације наставе по II и III моделу, на недељном нивоу предметни наставници шаљу извештаје о реализацији одељењским старешинама. Одељењске старешине обједињују извештај за одељење и прослеђују га школском педагогу. Педагог сачињава извештај на нивоу Школе и даје рефлексију на организацију и реализацију наставе на недељном нивоу.
Састанци Педагошког колегијума, Педагошког већа, одељењских и стручних већа, у циљу праћења реализације и планирања даљих активности, реализују се на дневном нивоу, кроз вајбер групе и електронску пошту.
СВИМ УЧЕНИЦИМА ЖЕЛИМО ЗДРАВУ И УСПЕШНУ ШКОЛСКУ 2022/23. ГОДИНУ!